GTM-M7C GTM-M7CNP
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. Az adatvédelmi szabályzatunkban további információkat találsz a sütikről.
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Szállítás

 

Általános Szállítási díjak

 

  MARADJ OTTHON!  KISZÁLLÍTJUK A RENDELÉSED!

Vedd át otthonodban kényelmesen a megrendelt terméket! 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk a raktáron levő 40kg. alatti termékeket.
A nagyobb terjedelmű, raktáron levő 40kg. feletti termékek kiszállítási ideje 2-14 munkanap.
Ha nincs raktáron, akkor is bátran rendeld meg, lehet,hogy éppen beérkezés alatt van a kiválasztott termék.
Te döntöd el nálunk, hogy azonnal kéred a rendelésed szállítását, vagy később.


HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?


Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik, szerződött futárszolgálattal vagy saját teherautónkkal. A kiszállítást megelőző napon e-mailben értesítünk a másnapi szállításról. Ha saját autónkkal szállítjuk a termékedet, akkor előző napon telefonon egyeztetjük a várható időpontot. Háztartási nagygépek kiszállítása magába foglalja a készülék épületbe, lakásba, házba történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

 

KÖVESD NYOMON A CSOMAGODAT!

Csomagod feladásakor e-mailben megküldjük Neked a futárcég nevét, a csomagod fuvarlevélszámát és a nyomkövetés elérhetőségét. Ott tudod követni a csomagod pillanatnyi helyét.

 

VÁLTOZOTT A PROGRAMOD? NEM PROBLÉMA! KÜLÖN DÍJ NÉLKÜL ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Ha a kézbesítő nem talál a megadott címen, értesítést hagy egy telefonszámmal, ahol egyeztethettek egy újabb időpontot. Az újabb időpontban a futár újra kiszállítja a csomagodat díjmentesen.
Ha saját autónkkal szállítunk (nagy háztartási gépet), akkor előző napon egyeztetünk telefonon egy várható érkezési időt 1-2 órás intervallumban.

 

KÉRÜNK, CSOMAG ÉPSÉGÉT ÉS TARTALMÁT MÉG A FUTÁR JELENLÉTÉBEN ELLENŐRÍZD!

A csomag épségére és tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye jegyzőkönyvben vagy a fuvarlevélen a futár jelenlétében rögzítésre került.

 

Futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

EXPRESS ONE FUTÁRSZOLGÁLAT
Telefonszám: +36 1 877 7400, +36 1 877 7444
E-mail: ugyfelszolgalat@tof.hu
Nyomonkövetés ⇒ (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe írd be a csomagszámot)


ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT
Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
E-mail:ugyfelszolgalat@royal.hu
Nyomonkövetés ⇒ (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe írd be a csomagszámot)

 

Szállítási díjaink

A termékek pontos szállítási díja a termékoldalon található. 

Szállítási mód Rendelés Szállítási díj
Bolti átvétel              0 Ft

 

Futárszolgálat vagy saját fuvareszköz

   
- Magyarország területén

0-40 Kg.-ig

40 Kg. felett

  bruttó 1.390 Ft

  bruttó 2.990 Ft

    -Egyes termékek                 0 Ft
 

 

- EU területén

  külön ajánlat              szerint

 

+ Amerikai típusú hűtőszekrény kiszállítása bruttó 10.000 Ft, amelyről külön egyeztetés is szükséges ( lépcső, emelet, egyéb megközelíthetőség, stb.)   

 

Szállítási módok

 

1. Személyes átvétel boltunkban

A rendelt termékeket a Faraktár utcai boltunkban is átveheted az üzlet nyitvatartási idején belül: Debrecen, Faraktár u.22.

Nyitvatartási idő:

Hétfő-Péntek: 9:00-17:30
Szombat:        9:00-12:30

Boltunkban lehetőség van bankkártyás fizetésre is!

2. Házhozszállítás

 Kiszállítási idő

  • Az áru átadása az Ügyfél lakásán történik.

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási határidejét a beszállítónk készletállapotától függően mindig visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezd és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig. A termék szállítási határidejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza.

A termékek kiszállítása hétköznapokon 9:00-17-óráig, vagy külön egyeztetett időpontban történik!

Amennyiben megrendeléskor megadod nekünk e-mail címedet, a csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagod száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy  mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhívhat vagy értesítőt hagyhat egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethetsz a futárszolgálattal.


3. Fizetés

A megrendelt terméket a csomag átvételekor (ha nem előre utalással,vagy bankkártyával volt fizetve) a futárnak vagy a webáruház munkatársának kell kifizetni. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza.


4. Kölcsönös tájékoztatás

Nagy terjedelmű és nehéz áruk vásárlása esetén szállítás előtt kérjük tájékoztasd a ügyfélszolgálatunkat, hogy tudsz-e segítséget biztosítani az emeletre felvitelhez vagy lépcsőn történő mozgatáshoz.
Ha erről szállítás előtt minimum 24 órával nem kapunk értesítést, akkor az egyedül levő szállító nem tudja felvinni az emeletre az árut, az ajtóban fogja átadni.

Amennyiben a termék kézbesítése bármilyen okból nem sikerül (pl.: nem tartózkodik senki a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi Veled a kapcsolatot és egyeztettek egy új időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg ezt követően a csomag visszaszállítja az üzletünkbe.

Mi mindent megteszünk, hogy elégedett legyél mind a termékkel, mind a szolgáltatásunkkal!