Barion Pixel
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. Az adatvédelmi szabályzatunkban további információkat találsz a sütikről.

Javítási Asszisztencia

 

Kerültél már olyan helyzetbe, hogy elromlott egy háztartási eszközöd?

 

Ilyenkor három lehetőség áll előttünk. Garanciális az eszköz és megjavítják ingyen nekünk. Már nem garanciális az eszköz (vagy a hiba nem olyan), fizetősen javítják meg. Vagy hagyjuk az egészet és veszünk egy újat.

Hosszú és fáradtságos folyamat lesz, ha nem akarunk új készüléket venni. Erre vannak szakértő kollégáink, hogy megoldják ezt Neked!

 

 

Nem kell szerviz, ha van egyszerűbb és kényelmesebb megoldás

 

Pontosan tisztában vagyunk vele, hogy nincs időd, elromlott vagy rossznak vélt háztartási gépeiddel szervizbe járni. Ha azonban  nem vagy profi háztartásigép-szerelő, gyakran előfordulhat, hogy segítségre van szükséged.

Ebben is segítenek a BusinessBox szakértő kollégái telefonon, így a probléma azonnal orvosolható is lehet!

 

 

 

Ismerd meg hogyan működik a javítási asszisztencia!

 

 

Mit tettél korábban, ha elromlott egy készüléked?

 

Éjszakákon át böngészted a szakmai fórumokat eredmény nélkül? Vagy egyből hívtad a szervizt, akik ugyan készségesen házhoz mentek, hogy megvizsgálják készülékedet, Neked mégis minimum fél napodba telt a procedúra. Ez – amellett, hogy rengeteg idő és kényelmetlenség –, sok esetben felesleges is, hiszen elképzelhető, hogy a készülék nem hibás, csupán rosszul van beállítva. Ha kihívod a szerelőt, két perc alatt kideríti, hogy nem is hibás a készülék, de kiszállási díjat így el is fogja kérni Tőled. Mindezt megspórolhatja, ha hozzánk jelented be a hibát.

 

 

 

Létezik más megoldás is!

 

Ha bármilyen hibát tapasztalsz, hívd a BusinessBox Ügyfélszolgálatát. Ne habozz, nem hívásvárakoztató menüket kapsz, gyorsan felveszik a telefont, hiszen nem hivatallal van dolgod.

Megkérdezik, hogy mit tapasztaltál, néhány kérdéssel kiderítik mi a valódi hiba, és lehet, hogy pár perc alatt telefonon keresztül is elhárítják a hibát.

 

 

Mit nyújt a javítási asszisztencia?

 

Ha számodra fontos a kényelem és a nyugalom, biztos kézben tudhatod háztartási gépeidet. A vételár töredékéért kaphatod meg ezt a Javítási asszisztencia szolgáltatást.

Ha készüléked elromlana, megszervezik a javítást helyetted, így Neked több időd marad az igazán fontos dolgokra.

 

 

 

Profi javítás partnereinknél

 

A telefonodban hány szerelő száma van meg? A Google-ban biztosan a legjobbra találsz rá? És hányadik lesz az, aki pont rá is ér?

A Business Box telefonkönyvében 125 szakszerviz több száz szerelője található, így gyorsan biztosítják az elérhető legjobb szerelőt Számodra.

 

 

 

 

 

 

 

 

Mikor igényeld a javítási asszisztencia szolgáltatást?

 

A Javítási asszisztenciát minden Ügyfelünk ingyen kapja Kiterjesztett garancia és Baleseti garancia szerződéséhez.

Segítünk kideríteni mi lehet a hiba a készülékeddel. Amennyiben szerelőre lenne szükség, megkeressük a legjobbat Számodra

 

 

 

 

6 érv a javítási asszisztencia mellett

 

  • Megbízható

Tapasztalt, magyar tulajdonú vállalkozás, 2006 óta javíttatnak ingyen azoknak, akik garanciát hosszabbítottak

  • Tapasztalt

több, mint 14 000 készülék javításában segítettek eddig

  • Kitartó

521 ezer lépést tettek a készülékhibák elhárítása érdekében (pl. telefon, SMS, levél küldése, e-mail, stb.)

  • Kényelmes

Náluk mindent kényelmesen, biztonságosan intézhetsz.

  • Mindig elérhető

Folyamatos ügyfélszolgálatot biztosítanak munkaidőben, e-mailben és telefonon (hétfőtől péntekig 9-től 18 óráig).

  • Számíthat rá

Legrégebb óta vannak a hazai piacon, tehát büszkén állíthatjuk, kiállták az idő próbáját.

.

Az oldal tetejére