Barion Pixel
Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldal forgalmunk elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. Az adatvédelmi szabályzatunkban további információkat találsz a sütikről.

Gyakori kérdések

1. Vásárlással Kapcsolatos Kérdések

 

1.1  Milyen fizetési módok közül tudok választani?

1.2 Az átutalástást választottam, milyen bankszámlaszámra utalhatok?

1.3 Külföldön élek, és szeretnék Önöktől vásárolni. Van-e erre lehetőség, és ha igen, milyen feltételekkel?

1.4 A honlapon szereplő árak az ÁFÁ-t tartalmazzák?

1.5 Hogyan tudok regisztrálni?

1.6 Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

1.7 Hova fordulhatok panaszaimmal, kérdéseimmel?

1.8 Meghibásodott a készülékem. Mi a teendő?

1.9 Mi a teendő, ha nem kaptam jótállási jegyet?

1.10 Van lehetőség személyesen is megtekinteni a termékeket?

1.11 Mi szükséges a jótállási feltétel érvényesítéséhez?

1.12 Több készülék vásárlásakor kaphatok-e egyedi árakat?

 

2. Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

2.1 Honnan tudom, hogy mekkora teljesítményű páraelszívóra van szükségem?

2.2 Miért érdemes indukciós kerámialapot vásárolni?

2.3 Milyen hálózatot kell kiépíteni az indukciós vagy hagyományos kerámialapoknak?

2.4 Forgalmaznak-e használt készülékeket?

2.5 A készülékeket személyesen is meg lehet tekinteni?

2.6 Mire jó a gőzpároló?

2.7 Mire jó a sütősín?

2.8 Hogyan tudom tisztítani a sütőmet vegyszer nélkül?

2.9 Milyen "A" kategóriájú sütőt válasszak?

 

3.  Kiszállítással kapcsolatos kérdések

 

3.1 Mennyibe kerül a házhozszállítás?

3.2 Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?

3.3 Mennyi időn belül kerülnek kiszállításra a megrendelt termékek?

3.4 Hogyan történik a kiszállítás?

3.5 Mi a teendő ha szállítás során megsérül a készülék?

3.6 Mikor szállítja házhoz a csomagomat a a futárszolgálat?

3.7 Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?

3.8 Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?

3.9 Tud a futár valamilyen elismervényt adni az átvett utánvét igazolására?

3.10 Lehet időpontot egyeztetni a futárszolgálatnál?

3.11 Fizethetek kártyával a futárnak?

 

1. Vásárlással Kapcsolatos Kérdések

 

1.1  Milyen fizetési módok közül tudok választani?

Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítenie a szállítóval rendelés összértékét a számla alapján.

Átutalás esetén, amint megérkezik számlánkra az Ön utalt összeg, telefonos egyeztetést követően kiszállítjuk a rendelt terméket, vagy átveheti üzletünkben.

Készpénzzel és bankkártyával is van lehetőség fizetni az üzletekben.

   

1.2 Átutalás esetén milyen bankszámlára utaljam a pénzt?

Az Ön e-mail címére mindig elküldjük a számlát vagy a proforma számlát, amelyen szerepel a bankszámla számunk.

 

1.3 Van-e lehetőség külföldről vásárolni és ha igen, milyen  feltételekkel?

EU tagországain belül 30 kg-ig futárszolgálattal szállítunk. 30kg feletti rendelés kiszállítását is vállaljuk, ami külön egyeztetést igényel. Utánvétre nincs lehetőség, fizetés előre utalással vagy személyesen az üzletünkben történik.

vissza a lap tetejére

1.4 A honlapon szereplő árak az ÁFA-t tartalmazzák?

Igen, a honlapon szereplő árak tartalmazzák az ÁFA-t is.

 

1.5 Hogyan tudok regisztrálni?

A belépés vagy a fiók menüpontban válassza a regisztráció menüt és töltse ki az adatokat. Az adatokat kérjük pontosan megadni, mert a visszaigazolás, számlázás, szállítás, ezek alapján fog történni. Az adatokat később bármikor tudja módosítani a fiók menüpontban.

vissza a lap tetejére

 

1.6 Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?

A belépés menüben kattintson az "elfelejtett jelszó" linkre, adja meg az e-mail címét és a rendszer automatikusan küld egy új jelszót.

 

1.7 Hova fordulhatok panaszaimmal, kérdéseimmel?

Panaszaiddal, kérdéseiddel hívd ügyfélszolgálatunkat a 06-30/517-1807; 06-52/879-079; 06-52/879-105  telefon számunkon vagy küldjön e-mailt az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre.

1.8 Meghibásodott a készülékem mi a teendő?

Ha meghibásodott a készüléked, keresd fel a lakóhelyedhez legközelebb eső márkaszervizt. A címlista megtalálható a garanciajegyen. Ügyfélszolgálatunk minden felmerülő kérdésben, szívesen megad minden segítséget.

1.9 Mi a teendő ha nem kaptam jótállási jegyet?

Ha nem kaptál készülékedhez garancia jegyet 24 órán belül jelentsd be ügyfélszolgálatunkra az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre vagy telefonon a 06-30/517-1807, 06-52/879-079, 06-52/879-105 telefonszámra. Ha nem jelented be a későbbiek folyamán csak külön díj ellenében tudjuk pótolni, vagy készülék márkától függően még külön díj ellenében sem.

vissza a lap tetejére

1.10 Van lehetőség személyesen is megtekinteni a termékeket?

Az általunk forgalmazott több mint 3000 féle termék közül kb. 150-200 típus megtekinthető üzleteinkben termeinkben. (4029 Debrecen, Faraktár u.22. és 4026 Debrecen Vendég utca 84.) Bemutatótermek

 

1.11 Mi szükséges a jótállási feltétel érvényesítéséhez?

A jótállási igény a számla és az üzletünk által kitöltött és lepecsételt garancialevéllel érvényesíthető. Ha több készüléket szeretnél vásárolni, küldd el a kiválasztott termékek listáját az info@konyhaluxnet.hu e-mail címre  és 1 munkanapon belül megadjuk az egyedi árakat. Ha nincs lehetőségünk kedvezőbb árakat adni, akkor visszaigazoljuk az eredeti árakat.

vissza a lap tetejére

 

2. Termékekkel kapcsolatos kérdések

 

2.1 Honnan tudom, hogy mekkora teljesítményű páraelszívóra van szükségem?

Miért fontos a páraelszívó teljesítménye? LÉGSZÁLLÍTÁS Fontos, hogy a páraelszívók légszállítására vonatkozó adatot általában, a szabad kivezetés esetén elért legnagyobb teljesítményre vonatkoztatva adják meg a gyártók. A páraelszívók teljesítményét és hatékonyságát egy ide vonatkozó szabvány UNE EN 61591 tárgyalja részletesen, így annak érdekében, hogy megfelelően összehasonlíthassuk két páraelszívó  teljesítményét, érdemes meggyőződni arról, hogy a szabványban meghatározott feltételeknek is megfelel-e a készülék. Miért is fontos a megfelelő légszállítás? Sokan azt gondolják, hogy a páraelszívó a lakás (konyha) szellőztetésére szolgál, azonban erről más berendezések hivatottak gondoskodni, pl.: szellőztető ventilátorok, nyílászárók. A páraelszívók elsősorban az aktív főzőfelület közvetlen közelében kell, hogy megfelelően működjenek, azaz meg kell, hogy akadályozzák, az itt keletkező zsíros gőzők és a kellemetlen szagok továbbterjedését a légtérben. Gondoljunk csak arra, milyen kellemetlen a kifutott tej vagy az odaégett olajszag. Tehát, a megfelelő teljesítmény kiválasztása elsősorban nem a helység méreteitől függ, hanem több befolyásoló tényező együttes eredménye.

A vásárlásnál tehát, több szempontból is előnyösebb a nagyobb teljesítményű páraelszívó kiválasztása!

 

2.2 Miért érdemes indukciós kerámialapot vásárolni?

Az indukciós főzőlap a legmodernebb a kerámia és gáz főzőlapok közül. Tulajdonképpen üvegkerámia felületről van szó ez esetben is, csak a fűtési mód eltérő. Az üvegkerámia  alatt az indukciós főzőlap esetében indukciós tekercsek helyezkednek el, nem fűtőszálak. Használatához olyan edényre van szükség, amely mágnesezhető.  A mágnesezhető edénnyel az indukciós tekercsek mágneses teret hoznak létre, amelyek nem a kerámialapot, hanem közvetlenül az edényt melegítik. Ez az eljárás a leggyorsabb és leghatékonyabb, miután nincs felmelegedési idő, de felesleges maradék hő (maximum az edényünk fala marad tovább meleg). Minden esetben elektronikus vezérlésűek.

 

2.3 Milyen hálózatot kell kiépíteni az indukciós vagy hagyományos kerámialapoknak?

Lehetőség szerint 2 vagy 3 fázis kialakítása  ideális az egyenletes teljesítmény elosztás (áramfelvétel) érdekében. Működnek 1 fázisról is, de ebben az esetben vásárlás előtt érdemes kikérni egy szakember (villanyszerelő) állásfoglalását. Ismerni kell a villanyóra áramerősségét, illetve mennyi és milyen teljesítményű elektromos készülékek üzemelnek a háztartásban. Nem érdemes arra számítani, hogy úgysem fognak egyszerre működni, mert ha mégis megtörténik nagy bajt tud okozni.

vissza a lap tetejére


2.4 Forgalmaznak-e használt készülékeket?

Nem, készülékeink kivétel nélkül új készülékek.

 

2.5 A készülékeket személyesen is meg lehet tekinteni?

Igen, készülékek közül kb. 200-300féle megtekinthető a bemutató termeinkben. Ahol kollegáink készséggel mutatják be Önnek a készülékeket.(4029 Debrecen Faraktár  utca 22. vagy 4026 Debrecen, Vendég utca 84.) Bemutatótermek

vissza a lap tetejére

 

2.6 Mire jó a gőzpárolás?

Páradús, nedves környezetben alacsonyabb sütési hőmérséklet is elegendő az étel elkészítéséhez, így a vitaminok, ásványi anyagok nem bomlanak le a sütés során. Ételeink ízletesebbek, egészségesebbek lesznek, és a párás közeg miatt kevésbé száradnak ki: a húsok szaftosak, a zöldségek roppanósak maradnak.

Amit az ősember hamarabb ismert a sütésnél

 

2.7 Mire jó a sütősín?

Az ételeket gyorsan, biztonságosan vehetjük ki a forró sütőből a sütősín segítségével. A tepsit egy teleszkópos sínrendszerrel ki tudjuk húzni a sütőtérből, és stabilan megfoghatjuk. Hasznos segítség akkor is, ha csak ízesíteni akarjuk a sülő, félig készételt.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.8 Hogyan tudom tisztítani a sütőmet vegyszer nélkül?

Vannak olyan típusú sütők, amelyek speciális tisztító funkciókkal vannak ellátva így nem kell attól tartanunk, hogy belélegezzük, vagy esetleg nem tudjuk a vegyszert rendesen eltávolítani a sütőből, így esetleg rákerülhetnek az ételre. A legismertebb megoldások a katalitikus oldalfal és a pirolitika. A katalitikus sütő tapintásra kissé érdes bevonata mikroszkopikus járataiban folyamatosan elnyeli és lebontja a sütéskor keletkező zsírokat és égéstermékeket, így mentesít bennünket a kellemetlen karbantartási műveletektől. A pirolitikus tisztítás egy külön elindítandó tisztítóprogramot jelent, ami 500 °C hőmérsékleten leégeti a sütő falairól a szennyeződéseket.

 

 

 

 

 

 

 

 

2.9 Milyen "A" kategóriájú sütőt válasszak?

A forgalomban lévő sütők nagy része A, vagyis a legjobb energiaosztályú, azonban itt is fellelhetünk különbségeket. Például nem mindegy, hogy a sütő ajtaja hány üvegréteget tartalmaz – minél többet, annál jobb, ugyanis annál jobban szigetel. A külső ajtóüveg nem forrósodik át, ezért, ha egy óvatlan kéz vagy kisgyerek a sütőajtóhoz ér, nem égeti meg magát.

vissza a lap tetejére

 

3.  Kiszállítással kapcsolatos kérdések



3.1 Mennyibe kerül a házhozszállítás ?

Az ország területén: bruttó 1.990-Ft, 30kg. felett 3.990-Ft. (címenként).  Amerikai hűtők bruttó 15.000-Ft. Amelyik terméknél díjtalan országos szállítás van feltüntetve, ott szállítási díjat nem számolunk. EU. országain belül a szállítási díj külön visszaigazolás szerint kerül megállapításra.

Szállítási feltételek


vissza a lap tetejére

 

3.2 Személyesen szeretném átvenni megrendelésem, mikor lehetséges?

Igen, Debrecenben a Faraktár u.22.sz. alatti üzletünkben,nyitvatartási időben H-P :900-1730-ig Sz:900-1230-ig.(amennyiben a termék nincs raktárkészleten, úgy értesítjük a legkorábbi átvételi lehetőségről) Bemutatótermek
 

3.3 Mennyi időn belül kerülnek kiszállításra a megrendelt termékek?

A raktáron levő termékeket 2-5 munkanapon belül kiszállítjuk. Az előrendelésre kerülő termékek szállítási hartáridejét a beszállítónk készlet állapotától függően mindig    visszaigazoljuk. Lehetőség van későbbi időpontra kérni a szállítást, ebben az esetben ezt kérjük előre jelezni és mi tároljuk a készülékeket a szállítás időpontjáig.


vissza a lap tetejére

 

3.4 Hogyan történik a kiszállítás?

Futárszolgálattal, de több készülék vásárlása esetén saját gépkocsival.

Szállítási feltételek

 

3.5 Mi a teendő ha szállítás során megsérül a készülék?

Ha a csomagon szemmel láthatóan olyan külsérelmek vannak, amelyekből feltételezni lehet a beltartalom sérülését is, akkor ne vedd át a csomagot. Ha a csomag sértetlen, a készülék belül mégis sérült, akkor azt kérjük 24 órán belül jelezd ügyfélszolgálatunknak. A csomagoló anyagot semmi estben se dobd ki, mert nem fogod tudni igazolni a külső sértetlenséget.

Szállítási feltételek

 

3.6 Mikor szállítja házhoz a csomagomat a a futárszolgálat?

A futár a feladást követő munkanapon, 8:00 és 17:00 között kísérli meg kézbesíteni a csomagot. Amennyiben ez bármilyen okból nem sikerül (pl. a megrendelő nem tartózkodik a megadott címen, vagy a futár nem találja meg a címet), akkor a futár telefonon felveszi az Ügyféllel a kapcsolatot és egyeztetnek egy időpontot. A futár a kiszállítást kétszer kísérli meg.

Szállítási feltételek

vissza a lap tetejére


3.7 Honnan tudom, hány órakor érkezik a futár?

A csomag feladásakor e-mailes értesítést küldünk, amelyen csomagodnak száma és a futárcég telefonszáma is szerepel. Ezen a telefonszámon a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődhetsz arról, hogy mikorra várható a küldemény kézbesítése.

Szállítási feltételek
 

3.8 Csomagszállítással kértem a terméket, de nem mindig vagyok otthon, hogyan tudom átvenni?

Futárszolgálattal dolgozunk, ők hétköznap 8-17 óráig szállítanak. Célszerű olyan címet megadni - akár munkahelyit is -, ahol napközben megtalálható valaki, aki átveszi a csomagot. Telefonszámot azért kérünk a regisztrációnál, hogy azt ráírva a csomagra amennyiben nem találja a megadott szállítási címen a futár felhív vagy értesítőt hagy egy telefonszámmal, melyen 5 napon belül újabb időpontot egyeztethet a futárszolgálattal.

Szállítási feltételek


3.9 Tud a futár valamilyen elismervényt adni az átvett utánvét igazolására?

Igen, a futár minden esetben ad elismervényt az összeg átvételéről. A saját fuvareszközzel történő kiszállításnál pedig mindig a számlát adjuk át.

Szállítási feltételek

 

3.10 Lehet időpontot egyeztetni a futárszolgálatnál?

Mivel a futárnak egy nap alatt nagyon sok címre kell szállítania, a futárszolgálat nem tudja garantálni, hogy a megrendelő által kért időpontban viszi házhoz a csomagot. Mi ügyfeleink kérését szívesen ráírjuk a küldeményre (pl.13:00 utáni szállítást kér), azt azonban, hogy a futár a kérésnek megfelelően tud eljárni, nem tudjuk garantálni. Érdemes ilyenkor a kiszállítás reggelén (9 óra után), a csomagszámot megadva érdeklődni a  ügyfélszolgálatunkon, hogy a futár tudja-e vállalni a kért időben történő kiszállítást.

Szállítási feltételek


3.11 Fizethetek kártyával a futárnak?

Igen, a futárnak is lehet bankkártyával fizetni. Ha saját autónkkal szállítunk, akkor az utánvétes fizetés csak készpénzben történhet.

vissza a lap tetejére

Az oldal tetejére